Fyra glada medlemmar ur Majblommegruppen medverkade på lördagen under Lerumsloppet med ett tält där man kunde få information om Majblomman och LARK. Vi hade under dagen barn från Hästhagenskolan i Floda som ivrigt sålde majblommor på torget. En trevlig dag där vi kunde synas både som klubb och med Majblomman.
|