Medlemskommittén meddelar att Maria Fredriksson har lämnat LARK och nu gått med i Trollhättans Rotaryklubb. Vi önskar Maria lycka till och önskar henne välkommen att besöka oss närhelst det passar henne Skattmästaren meddelar att faktura för höstens medlemskap i LARK är utskickad till samtliga medlemmar. Eventuella förändringar i medlemskapet ska meddelas styrelsen senast 15 maj. Eventkommittén tackar för att så många kom till vår AW på Torarica. Det blev en lyckad kväll med god mat och trevliga samtal runt borden. Några testade även shuffelboard. Utöver våra LARKare fanns medlemmar från Lerum RK, Landvetter Råda RK och Trollhättan RK med under kväll. Jättetrevligt med besök från andra Rotaryklubbar! Nästa evenemang blir en promenad från Lerum till Floda med lunch på Folket (Garveriet) Datum: söndag 10 maj. Mer information kommer!
|